Ik krijg een foutmelding bij het versturen van een incassobatch.

Foutmelding bij het versturen van incassobatches komen vaak doordat er niet toegestane leestekens zijn gebruikt.

•  Als er foutieve leestekens zijn gebruikt in de Relatie naam, dan kunt u dit eenvoudig zelf aanpassen in de Relatie kaart, door de juiste leestekens te gebruiken en de leestekens die niet worden geaccepteerd te verwijderen of aan te passen.

•  Als er foutieve leestekens zijn gebruikt in de Omschrijving van de incasso en de incasso is reeds vastgelegd, dan kunt u dit niet meer zelf aanpassen.

Om dubbele incasso’s te voorkomen, dient u contact met ons op te nemen, zodat wij het reeds vastgelegde incasso bestand eruit kunnen halen. Dit kunt u niet zelf doen.

Toegelaten leestekens

In de ’description of the payment’, ’name of the customer’ en de ’custom reference’ mogen letters, cijfers en punten voorkomen.

In de ’description’ en ’custom reference’ mogen ook andere karakters voorkomen. De volledige lijst voor deze velden is:

          A-Z a-z 0-9 – (minteken) (spatie) ( ) + : ; / , ? ‘

Scroll naar boven